Sir Whinealot

Jobbångesten Allan.
Fick bara sova 4 timmar för vi skulle ha personalmöte. Sedan den förbannade 16-bussen hem i rusningstrafik. Istället för 23 minuter med hjärtat i halsgropen så tog idiotresan 45 minuter.
Som att åka ner till stan och inse att det inte va roligt och sen åka hem igen.

Konferens i stan. Fullt hotell.
Har två miljoner saker att göra i natt. Känns som att det kommer gå åt helvete eftersom jag höll på att somna på bussen hit.

Hade möte med chefen om vad jag ska göra under ombyggnaden också. Fyfan vad förvirrade dom är.
Chefen säger till mig att det är okej för honom om jag jobbar i cafét vi ska starta upp. Men att det är hon som är ansvarig för cafét som får avgöra.
Till hon som är ansvarig säger de att dom vill ha "unga pinupp-tjejer" som springer runt och att vi ska dra gäster på det sättet. Jag är varken en ung tjej eller pinuppig av mig. Så med andra ord finns det ingen tjänst för mig där nere. Hur fan har dom tänkt????

Troligen har han tänkt att jag får jobba där mars och april. Sen säga att "Sorry, men det funkar inte. Du får gå tillbaka till din natt-tjänst igen". Bara för att spara in på en lön under de månaderna och anställa någon annan i maj.
Hej ångest, läget?

Hur jag än vrider och vänder på skiten så känns det bara drygt.
E tyckte jag skulle kolla upp nån copy-utbildning. Det tycker jag också. Någon som har 40 000:- att ge bort?
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Du e visst pinuppig av dig!

2007-11-21 @ 01:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback