Söndag

Jobba imorgon. Dö.

Drömde att en tullare ville köra upp fingrarna i röven på mig bara för att jävlas. Jag fick panik. Både i drömmen och när jag vaknade. Sen vågade jag inte somna om. Av någon anledning så hade jag en paintballmask på mig i drömmen.
Jag ska nog sluta sova.

Gatans Lag spelar på Henriksberg nästa år. Kommer bli ofarligt. Sprang på D från Borås igår. Eftersom han älskar våld så bjöd jag honom till spelningen.
Det kommer bli ös. Vakterna kommer inte stå i dörren och fråga efter legetimation, dom kommer fråga om du skrivit ditt testamente. Du får inte hänga in din jacka i garderoben, istället får du plocka ut baseballträn, knogjärn eller kofot.
Baren kommer inte servera öl och sprit utan hormoner och bedövningsprutor.
Sen stänger vakterna dörren, låser och inväntar gryningen.
Det enda som kommer finnas kvar är D med ett avbitet huvud i handen.
Lördagen den 26 januari för er som är intresserade.

Jobba imorgon. Dö.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback