Spela dodgeball på E6'an låter fan som en bättre idé

Jag blir fan galen snart. Sån sjuuuukt seg arbetsnatt. Min hjärna är så otillfredsställd så det finns inte.
Att sitta här och stirra är som att torka sig i röven med overheadpapper. Det blir jobbigare och jobbigare ju mer man håller på och tillslut är det skit överallt.
Ska bli skönt med ett break på fyra månader efter nyår. Annars är jag rädd för att jag hade fått ett bryt. Blitt tokigt schitzo. Så gött skruvad att en psykoterapeft inte ens hade tagit i mig iklädd full hockeymundering utan hade skitit i offsiden och skrinnat iväg som en iller på crack. 20 meter bakom står jag och tuggar puck.

Det blir inte bättre av att TV-Shop är på i bakgrunden. 65+ tanter som dricker fruktdrinkar och gör orgasm-grimaser. Det är fan inte bra för min redan rastlösa hjärna.  Om man köper juicepressen och dricker vad som helst så blir man tydligen bodybuilder. Enligt reklamen funkar det. Man kanske skulle testa och köpa den....

Spela dodgeball på E6'an låter fan som en bättre idé.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback