Tyskar vs Danskar

Tror fortfarande att danskar ligger etta över vilka jag hatar mest...
Tyskarna har ju ändå en viss mängd av humor i sig. Tyrolerhatt och lederhosen, tjena. Humorpoäng på den. Medans danskar enbart är gutterala.
Ju mer jag tänker på det. Vad har Danmark producerat i komiker-väg?
Tyskarna har ju det jag nämnde nyss. Men även Rudi Völler, 80-talet och ännu idag ett stort sug efter David Hasselhoff och Manowar.

Jo, jag skyller hela 80-talet på Tyskland. Men jag tror (hoppas) dom gjorde det med ironi.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Tuborg och Carlsberg får jag väl säga till danskarnas försvar!

2007-11-12 @ 11:40:08
Postat av: ellan

Kim Larsen =)
hörde att du ev. ska dricka öl på onsdag?
...snart blir göteborg invaderat av mina familjemedlemmar och lite annat löst folk. akta dig! puss

2007-11-12 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback