What to do?

Undra när man ska ta tag i sitt liv...
Jag är snart 30.. Borde verkligen hitta ett jobb som jag trivs på och kan tänka mig att vara i 5-6-7-8 år... Vore kul att hitta någon bra utbildning. Men jag har i runda slängar 180 000:- i studieskuld till CSN. Känns inte som jag vill bygga på den..
Lösa planer på att sticka till Norge och jobba i 4 månader.. Men jag känner att jag är lite för gammal för att dra någonstans på vinst och förlust. Vill ha allting klart innan jag åker i så fall. Boende, jobb och pannlampa.

Jag har seriöst ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv..

Efter söndagens pizza-race med mig själv så insåg jag att jag måste börja träna. När man inte klarar av att bowla utan att dö, sporten som har mest överviktiga utövare i hela universum. Då är man fan ur form.

Jag ska nog bli stins.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback