Fyfaaan

Fyfaaan.. Hela jag luktar Biskopsgården... En jävla alkis/pundare som promt skulle åka med samma buss som mig de sista hållplatserna.. Och vem skulle han så klart sätta sig jämte?? Mig.... Fyfan va han stank piss och skit..
Jag märkte honom inte först för ja lyssna på Dropkick Murphys och chillade.. Men när man lutar sig över mig och försöker säga nått så var jag mer eller mindre tvungen att observera honom.. Jag tog ut lurarna och fråga vafan han ville.. Men han va så jävla söndersupen/nerknarkad att jag kunde fan inte fatta ett enda jävla ord.. Lyckades urskilja vokalen U, men de va allt.. Jag bad honom vänligen gå och leka på motorvägen istället för att sitta och äckla sig jämte mig, sen lyssnade jag vidare på musik..
Han gestikulerade lite och sen skulle han snacka med en stackars dam istället.. Men när han ställde sig upp så vurpa han och rullade runt lite på golvet.. Då fick han som körde bussen nog och bad alkisen/pundaren stiga av bussen och mer eller mindre dra åt helvete...
Men nu måste jag sanera och blestra mig själv för att få bort stanken... Kul.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback