Gäster...

Jag har en halvskum gäst som bor här i natt... Han smög sig upp till receptionen innan när ja snacka med Camilla, så ja såg honom inte först... Han är väl i 60års åldern...Stod vid receptionen och det såg ut som att han skulle börja lipa. Så ja gick fram och sa:
"Hej kan jag hjälpa dig med något?"
Han mummlade nått som ja inte hörde.
"Va?" sa jag... 
"Stackars chaufför" sa han lågt.
"Okej...?" tyckte jag...
Så sa han samma sak igen.. lite högre.. "Stackars chaufför"
"Vilken chaufför??" svarade jag...
Då ändrar han säg och blir typ glad och säger "Neeeeeeej snäll chaufför!"
"Ooookej?????????" tyckte jag igen.
Sen säger han "Du får hjälpa mig att komma in på mitt rum" 
Jag går med för att öppna... då säger han
"Jag har tappat bort mitt nyckelkort, för jag lämnade in det i receptionen"
"Men då ligger det väl i receptionen??" svaradea jag...
"Jag vet inte" svara han och började nästan lipa igen.
 Han verkade inte så stabil...
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Ölja om 10 år! =)

2007-10-28 @ 02:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback