Mjeh?

Varför är det alltid så jävla bra sound track i skatefilmer? Kan man undra...
I dag - Träning inför jobbets julfest.. Med andra ord - Bowling och öl!!! Jag är kass på bowling men ganska bra på att dricka öl.. Vilket gör mig till en hyffsad bowlare.. I alla fall på amatörnivå. Ska man bli PRO så måste man lära sig att äta panpizza på ett snyggt sätt också.. Men jag tröttnar rätt snabbt på panpizza vilket har resulterat i att jag aldrig riktigt satsat på en kariär inom bowlingen. Förra gången vi bowla med jobbet så gjorde en kille 11 strikes och en spärr.. Ska se om jag kan bräcka honom ikväll med inga strikes och en nästan-spärr.
Vem vet... Det kanske dyker upp favoriter som: "Tappa klotet så det rullar bakåt" "Studsa in på grannens bana och gör en strike" eller "Bowla fram klotet i snygg pose och inse att grejimojen som sopar undan käglorna tillfälligt är nere och stoppar klotet"
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback