Yrkesbeskrivning

Snickare måste ju vara de mest perfekta lönnmördarna. De är beväpnade till tänderna och ingen misstänker dom...
Polisinspektör Gunnarson - Vi hittade offret med en hammare fastkilad i kraniet. Offret hade även blivit huggen upprepade gånger i torso med en kniv av märket 'Mora'. Har du något att säga om det herr Larsson?
Larsson - Ne... Jag är ju snickare.
Polisinspektör Gunnarson - Hmm det är du ja.... Okej, du kan gå.

Alla polisinspektörer har svenne-namn som inte är svenne-namn... Och jag antar att vi kommer se en ökning av polisinspektörer/civilpoliser nu.. Eftersom mustach är på modet.. Det finns inte en civilspanare som INTE har mustach. Så har det vart ända sen 70-talet. Så kommer det alltid att va.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Jag har mustach nu till mitt skägg men jag nyser hela tiden när jag har det... kan det vara så att jag är allergisk mot mig själv? Taskigt läge isf!

2007-11-01 @ 01:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback