Blä

BOOOOOOOORING!!!!
Huvudvärk och tröttare än Arnold Schwarzenegger efter att han hade spelat in The Running Man.
Ska man verkligen gå från ett jobb med uppfuckade arbetstider till ett med ännu mer uppfuckade arbetstider... Stena Line.. Iofs så slipper man betala mat halva månaden... Och kan fixa billig sprit...

KoskenMattematik: Sluta om 60 min + Hemköp + hem + mat + sova = längta

Lön idag.. Niiiiiice...

"Hej Västtrafik, ta 400 kronor från mig så jag kan åka en överfull 16 buss hem. Tack ännu en gång för att jag får stå och trängas med en massa svettiga människor som röker Blend och jobbar på Sahlgrenska. Tack ännu en gång för att jag får åka med i en buss vars chaufför lider av parkinsons, är blind och relaterar 'att-svänga-höger-när-han-egentligen-skulle-rakt-fram' till en lustig grej som hände mig på jobbet idag"
Om man skulle bli slaktgris i nästa liv.. De har fan mer humanare transporter än oss uppe i Högsbo.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback