Framtiden...

Hade möte med högsta chefen igår.. Vet inte om det gick bra eller dåligt. Han frågade mig om jag va intresserad av en tjänst som vaktmästare ifall en sådan dök upp nästa år..... Vad fan svara man på det?
Efter nyår ska jag i alla fall ta bokningar i januari och februari.. Rätt soft.. Dagtid och bara vardagar... Och inte så jävla många som ringer antagligen.. Sen mars och april tyckte han att jag skulle gå som städare på något av våra andra två hotell... Inte en chans.. Så jag ska se om jag kan jobba inne på Lisebergs spelavdelning istället... Dom har en hel del att göra innan öppning.. Plus att jag känner några som fortfarande jobbar kvar sen jag va där 1998.

Men helst vill jag nog ha ett nytt jobb... Kanske... Vet inte.. Det beror lite på vilka nya tjänster som dyker upp på jobbet när vi öppnar upp igen i maj.... Det är nämligen ett jävligt gött gäng människor som jobbar där.. Så frågan är om man ska kämpa på lite till... Sen få de fyra första månaderna avklarade av 2008 och sen kolla läget...

Ska ta mig en funderare..
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Gött gäng som jobbar där??? Du jobbar ju själv på dina nätter tillsammans med MacGyver och skeppsgasten!

2007-09-18 @ 21:03:46
Postat av: KoskenkorvA

De går iofs inte av för hackor det heller :P

2007-09-18 @ 21:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback