Nytt jobb?

Yeah... Någon, snabbt som fan!! Ge mig en bil! För.. kravet på detta jobbet...

Eventinstruktör; Mordmysterium

2 platser.
Mordmysterium är ett eventföretag som erbjuder unika aktiviteter för företag och privatpersoner. Genom samarbete med slott, herrgårdar och konferensanläggningar erbjuder vi mordgåtor i samband med middag över nästan hela Sverige. Nu behöver vi förstärkning i Göteborgsregionen.


...är att man har en egen bil...
Får kanske ringa och fjäska med min kusin.. Fet chans..

Denna va rätt snygg annars:
1 plats.
VI BEHÖVER FLER KOLLEGOR!
Efterfrågan på våra tjänster ökar kraftfullt, därför behöver vi fler medarbetare inom ett antal områden.
UNDERHÅLLSARBETARE 2 pers.
Underhåll gällande fastigheter och mark.


Behöver dom en kollega och två underhållsarbetare??

Alltså.. Av 3115 jobb i Göteborg hittade jag två som va intressanta.. Det ena framgår inte ens vad det är för tjänst.. Det andra var bara deltid plus att man var tvungen att ha egen bil.. Det känns kört för mig..
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback