R-Ö-V-E-N

Jag tänkte va nykter hela helgen... men så hittade jag följande:
Governor Andy Pusterviksbaren 21 sep 22.00, 90 :-
Hoppas nästan att ingen kan hänga med... Så jag måste gå själv och samtidigt tänka.. "Nee jag vill inte gå själv".
NEJ man kan inte gå dit och va nykter.. Eller vissa kan... Men inte jag.. Och NEJ att bara ta en öl är som att spotta en törstig kamel i halsen... Det bara retas lite och sen vaknar man upp bakfull som ett jävla as i Värnamo med en kokosnöt uppkörd i röven och tänker "Vafan hände igår?"
Voine voine... Hoppas det är slutsållt.. Hur som helst så kommer jag ha ångest hela helgen bara för det här..
Iofs... Jag har inga pengar... Så jag kan inte gå... Kanske..
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback