Woho!

Lästa fan ut en bok på jobbet i natt.. Pärm till pärm... Nog första gången i hela mitt liv jag klarat de på 10 timmar..
Om man inte räknar Totte bygger en koja...
Men sen va det ju inte vilken bok som helst jag läste utan
The Gospel Of The Flying Spagetthi Monster. Alla Pastafarians bibel!!! (Den säger att man ska va ledig på fredagar och att himlen består av "beer volcanoes and a stripper factory" för er som undrar).
Undra om nästa projekt ska bli min 512 sidor långa bok om Rasputin.... Eller så blir det nog 521 sidor om 1900-talets historia... Svårt val, eller hur Lunken?
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Nä... gå o köp en Knasen tidning på pressbyrån för 20:- ist!

2007-09-16 @ 23:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback