And sleep!

Flyger fjäderlätt ur sängen varenda måndag. Inte..
Jag blandar insomnia med agronarkolepsi. Imroses va det den sistnämnda.
Hade inte bangat på att ligga kvar i sängen några timmar till.. Det enda jag i stort sett funderat på sen i lördags är hur stor chansen är att en narkoleptiker skulle somna på "Z" tangenten...

Undra om man kan läsa en distanskurs i självhypnos så att man faktiskt sover men ändå gör det man ska ha gjort på jobbet utan att någon verkligen fattar att man sover.... Värt att kollas upp.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Du är för ansvarstagande... gör som jag gjorde imorse... stäng av klockan när den ringer... vänd dig om o vakna igen 12:51... då får man måndagsångest och inget av det jag borde gjort på jobbet blev gjort idag så därför så har jag massor att göra imorgon ist! =D

2008-02-18 @ 19:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback