Bingo-tourettes

Var inne i Nordstan i fredags och såg en man som led av Bingo-tourettes. Perfekt utskuren för rollen som Bingolottsförsäljare.
Kan se det framför mig hur han satt på arbetsförmedlingen medans handledaren försökte hjälpa honom att hitta ett jobb:
"BINGO....... Jo jag är ju lite sugen på att BINGOLOTTER komma ut på arbetsmarknaden igen.. Det spelar HÄR VA DET BINGOLOTTER inte så stor roll vad jobbet är, bara jag BINGOLOTTER kommer ut och får träffa BINGO folk."

Hittade även fler yrken fyllda av fart och fläkt. En man, med ett utseende att en gång i tiden älskat spänning och utmaningar jobbade som väktare inne på apoteket. Om man nu sökt jobbet som väktare för att få jaga alkisar som snor koppartråd och sen bli placerad på apoteket.. Det måste va rock bottom.
Hans chipsröv och för korta byxor visade att han gett upp sedan länge.

Tur att jag har en löst åtsittande kropp som passar mitt jobb perfekt.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: kzed

haha.

2008-02-14 @ 09:53:25
Postat av: Mysan

hahah

2008-02-17 @ 12:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback