Scandinavian Sci-Fi convention

Scandinavian Sci-Fi convention äger rum i Götet nästa helg. En samlingsplats för nördar som gillar att klä ut sig och leka att dom är nån vettig människa.. Eller vettig och vettig..
Det som Sci-Fi conventions mest är kännt för är att dom samlar ihop en bunt "känndisar" som ingen har hört talas om. I år är det Orli Shoshans tur. Denna persons autograf kan man skaffa sig för en nätt summa pengar antar jag.
Nu är det nog fler än jag som undrar vem fan Orli Shoshan är. Mjo. Skådespelare som vart med i Star Wars 2 och 3.
Detta ringde inga klockor för mig ändå.. Så jag googlade. Och
här ser ni Orli Shoshan till sammans med Anakin Skywalker på bild.
Ringer fan inga klockar ändå... Vem i helvete är det där???

För att va nostalgisk en stund så kommer även Michael Winslow från Polisskolan.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Jaså han...???
När det var Sci-fi mässa nere i Malmö som vi var på så var iaf skådisarna som spelar dvärgen (Gimli eller ngt) i sagan om ringen och han som spelar Chewbacca i starwars där... det e ju faktiskt några snäpp coolare... det var en till men kommer inte ihåg vem!

2008-02-21 @ 17:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback