En morgonens slav

Med en glaciärs snabbhet hoppade jag ur säng denna morgon. Jag är fan ingen morgonmänniska.
Morgonpigga människor behöver ingen rättspsykiatrisk undersökning. De ska spärras in i något onödigt landskap, säg Närke, för allas trevnad. Där kan dom sitta och va glada klockan 06:00 varje morgon medans vi vanliga människor kan gå runt och va sura tills kaffet börjat göra sitt.

Med grace skred jag ut till badrummet och kollade mig i spegeln. Skulle ju lagt min överläpp i trada igår. Det sket sig. Växelbruk för min ansiktsbehåring får bli ett senare projekt.
På tal om projekt så börjar jag bli klar med allt som tagit upp tid och kraft i min hjärna. Känns jävligt skönt då min multitaskingförmåga för tillfället sträcker sig till att snusa och andas samtidigt.

Det är en sån där vecka. Då karma bara bitchslappar mig tuill höger och vänster.
I måndags fick jag ju börja dagen med en vattenläcka, tisdags så började jag dagen med att hälla ut min kaffekopp på golvet..
Idag så började dagen med att min monitor sa upp sig och flyttade utomlands. Sitter vid chefens dator och ugglar.. Undra vad morgondagen har att erbjuda.. Säkert nått danskt.
Hejdå


Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

ha en trevlig dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback