Knarkaren

Nu jävlar ryker skägget..
Jag har blitt behandlad som en kriminell, en tjuv, en knarkare, ett patrask av en jävla Hissingen-människa..
Min monitor till datorn gick sönder innan idag, så jag var borta på chefens kontor för att hämta en av våra gamla så ja kan använda min dator när jag jobbar.

På vägen ut från kontoret så blir jag hindrad av en byggarbetare som säger på hamngôttebosska:
"Och vad fan håller du på med?"
"Jag hämtar en skärm"
"Och vem fan är du?"
"Jag jobbar här"
"Har du nån legetimation på det?"
"Nej, men du kan få hänga med bort till min arbetsplats och prata med min chef om du vill"
"Jag hänger fan inte me dig nånstans"
"Nehe, men jag ringer honom då så kan du få snacka me honom"
"I helvete heller, du stannar här tills jag hämta vår förman"
Här orkade jag inte me knegarn längre utan ringde min chef och gav snubben telefonen...
Sedan fick jag gå.. Inte ens en ursäkt.. Jävla Hissingen-människa.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Ärligt talat... hade nån som ser ut som dig kommit bärande på en skärm så hade jag oxå reagerat! =)

2008-01-17 @ 11:19:12
Postat av: Anne

haha. när jag läste såg jag framför mig att det var vaktmästaren i Scrubs som frågade ut dig. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback