Roy Andersson...

...ser ut som Fleksnes.

Halva Göteborg är avstängt på grund av att något mähä har rånat Posten samt slängt ut 4-5 bomber i stan.
De har även tänt eld på 4 bilar lite varstans vilket jag kan förstå för satan va kallt det är.
Det är mornar som denna då jag förstår alla idiotiska amerikaner som tror att isbjörnar vandrar på gatorna i Sverige.
Själv fick jag tackla undan en flock pingviner för att ens ta mig ut i trappuppgången.

Så jävla kallt på jobbet också att jag sitter med handskar på... Fan, kan lampolja frysa? Eller beviserligen kan det de.. Men det va nått jag inte visste.

Nae, har för mycket att tänka på för att kunna skriva nått kreativt...
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Rockpoet

HAHA! "En flock pingviner" HAHAHAHAHA!

Postat av: Lunken

Samma här nere... det att amerikaner tror om isbjörnar på gatorna är inte längre en myt... mötte ett par när jag var ute med hunden innan!

2008-01-22 @ 15:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback