Wednesday madness

Jag kan få sjuka craveings på bakfyllan. Länge va det must som gällde. Gärna Jul- men även Påskmust om Jul inte fanns att tillgå. Jag blev ganska lycklig när jag fick tag på påskmust i juni förra året.
Nu är det Ramlösa som gäller, inte samhället, utan drycken.
Craveings att åka till Ramlösa varje gång man är bakfull känns lite som overkill.

Att en harmlös bowlingkväll kan sluta i öl-fiesta på 7'ans ölhall är ju ingen nyhet. Tvärtom, blir nästan alltid så.
Sjukt rolig kväll, roligast va nog när A blev kallad "Jävla Jesus-kuk" av en alkis på vagnen. Gissa om han kommer få höra det i framtiden.
Samtalen va lika varierande och intelligenta som alltid på fyllan. Exempelvis: "Om du har två produkter, "Analtape" och "Analtejp 2" vilken skulle du köpa?"

De flesta svarade "Analtejp 2" eftersom det på sätt och vis känns som att den borde va bättre än vanlig analtejp..
Ingen av oss vet ens vad analtejp är för något.
Men fan va gott det va med öl. Sen är det alltid lika trevligt att behöva säga "Förlåt för att jag stinker sprit" det första man gör när man träffar chefen.

Nu längtar jag till min säng.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Ramlösa... didn't see that one coming!

Analtejp 2 går ju helt klart före vanlig analtape... det säger iaf Fedde som har provat dem.

2008-01-24 @ 11:25:16
Postat av: Rockpoet

Va? VA?!

Postat av: FeddE

Ja, eller så vågar du inte säga att det är du själv som har använt tejpen så du måste skylla ifrån dig.. "Hej! en kompis kompis till mig har ett problem..."

2008-01-25 @ 09:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback