Grattis Jonna!

Grattis till Hrönn (Jag hade sparat namnet Hästbeth till er dock... Lite besviken på att ni inte tog det.. men men...)
Nu ska bara syrran föla fram sin också som skulle kommit för fyra dagarsen.

Lördagen va jävligt grym. Gatans Lag på Musikens Hus.. Jösses.
Jag tappa min mobil också så att batteriet flög åt helvete och det vägrar sitta fast nu.. Så jag MacGyvra det med ett gummiband.. Men nu kan jag inte ringa nummer som innehåller siffran 7... Gummibandet är i vägen..
Min underbara tur fortsatte igår. Insåg att jag hade brottom till jobbet. Detta firade jag med att hälla ut ett paket matlagningsgrädde i kylskåpet som säker kommer lukta sommaräng om några dagar..
Hejdå

Kommentarer
Postat av: jonna

oh, det visste jag inte. vi ska genast byta namn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback