Mkay, tillbaka då...

Jo då...
Då vart man tillbaka.

Tillbaka på nattjobbet.. Suger rätt hårt... Värst av allt är att jag inte har någon stol. Får stå upp och skriva...
Byggt om för X-antal miljoner, men en ny stol. Ne varför skaffa sig en sådan.

Blir dock inte så mycket bloggande i natt, har för mycket att göra.
Kan berätta att det inte tog lång tid för spökena att säga hej.. Fick ett röstmeddelande på mobilen utan att någon hade ringt.. Dock ingen som sa nått.. Men men.. Sen lite saker som ramlar ner från väggar och fotsteg.. Så allt är som vanligt på jobbet.

Hejdå


Kommentarer
Postat av: Lunken

Wohoo... you´re back! =)
Det är nog ett snällt spöke... precis som de i Ghost Whisperer brukar vara!

2008-05-13 @ 03:31:56
Postat av: Anna

Hehe....southpark XP (syftade på mkay:et, som du kanske förstod..)

Spöken är fan läskiga, även fast det är snälla spöken. Själv har jag ett katt-spöke hemma, ganska mysigt om jag får säja det själv. Bättre än det andra jag hade...Huuu, det var läskigt.

Well, have a good night =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback