SE UPP!!!

"Se upp nu kommer han till Hultsfred!" lyder rubriken i Hultsfredsfestivalens nyhetsbrev. Med buller och brak presenterar de stolt sin senaste bokning. Sveriges Bad Boy inom hiphoppen!!! Ken...
Min mormor som legat svårt sjuk (hon mår bra nu igen) den senaste tiden är fan mer Bad Boy än vad Ken Ring är. Hon rappar fan bättre.
Ken kan väl inte ens skrämma skiten ur Lille Skutt...

Mormor är fan vicious! Ni skulle hört när hon gick igång på jehovas när jag hälsade på henne på sjukhuset..
"Har ni massa sånna där hos er? Sånna där jehovas?? Dom kommer fan hem till mig hela tiden. Senast fick ja måtta ut dem med kryckan.. Sen sa ja -Ger er iväg era förbannade idioter, ni är inget annat än ohyra. Knackar ni på en gång till så slår ja ner er för trappan med kryckan-"

Nu vet jag vart ja fått min kristna uppfostran ifrån.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Stålmormor haha! =)

Ken... existerar han fortfarande?

2008-05-16 @ 14:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback