ZZzzZZzZZzz...

Det är sjukt va segt tiden kan gå.
Jag behöver förslag på vad man kan hitta på för att sysselsätta sig på jobbet.. Nej, jobba räknas inte.

1½ timma kvar tills jag slutar jobbet.. Känner på mig att det blir ett helvete att ta sig hem. Vet inte varför, men det känns så.
Först in på Hemköp och fixa mat.. Enda som jag har i kylen är två stockar snus..
Sen ombord på världens sämsta busslinje. Bussen lär va packad till bristningsgränsen redan från början.. Fylld med illaluktande Sahlgrenska-människor som stinker gul Blend och har lika vacker hy som Magnus Uggla efter en helblecka på Spy Bar.

På tal om Spy Bar.. Såg i min bibel Aftonbladet att Dr. Alban är i farten igen med någon ny skiva.
Vad gör den mannen mellan alla sina publika förnedringar? Har han något vanligt jobb? Tror ju inte låten där han säger come along come along till Kicki Danielssons vackra stämma håvar in några överdriva summor i royalties.. Om den gör det så lär pengarna gå till Kickis nota på falukorvs- och sälspecksrehaben.

Kan man inte göra en schysst deal med Danmark. Deras största musikexport genom tiderna är väl Kim Larsen.. Om dom får Dr. Alban, Magnus Uggla, Per Gessle och Orup av oss.. Så kan vi ta några kilo gjyttja av dom...

Hejdå

Kommentarer
Postat av: jonna

dr. alban är tandläkare, eller ja, han är utbildad till det iallafall.

Postat av: Anny

sägs om att hooka upp? ses för en fika... du verkar vara en skön
typ...
Kram Anny

2008-05-20 @ 00:36:26
URL: http://anypany.blogg.se
Postat av: Lunken

Glöm inte momsen... ge dem Strömstedt och Glennmark oxå!

2008-05-20 @ 02:53:54
Postat av: Anonym

Vad sägs om att jobba..... på jobbet!!

2008-05-28 @ 16:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback